Tryby kampanii co-op i Kuźnia w Halo Infinite zostały ponownie opóźnione

Pierwsze Zapowiedzi dla Halo Infinite kampania nadeszła i wygląda na ekscytujący krok naprzód dla serii. Niestety, gracze będą musieli czekać nawet dłużej niż oczekiwano, aby zagrać w tym trybie ze znajomymi.

Deweloper 343 Industries ogłosił w sierpniu, że Halo Infinite 8 grudnia nie będzie możliwości współpracy w kampanii (niezłomny tryb z serii Halo) ani tworzenia gier niestandardowych. Planuje dodać tryb współpracy kampanii po rozpoczęciu drugiego sezonu, co początkowo miało nastąpić trzy miesiące po premierze, a Forge pojawi się w trzecim sezonie.

Jednak 343 Industries ujawniło w tym tygodniu, że pierwszy sezon potrwa do maja. Szef studia, Joseph Staten, potwierdził, że Eurogamer oznacza to, że współpraca w kampanii pojawi się najwcześniej w maju, a Forge pojawi się jeszcze później.

To może być rozczarowanie dla fanów, ale decyzja 343 Industries, aby skupić się na kampanii i multiplayerze, mogła być właściwa. To już opóźnione Halo Infinite o rok, więc poprawienie dwóch podstawowych trybów było kluczowe.

Na szczęście komponent Free-To-play dla wielu graczy, który 343 Industries surprise uruchomił trzy tygodnie wcześniej w poniedziałek, jest niesamowity. To już chyba hit. Ten tryb szybko trafił do 272 000 jednoczesnych graczy na Steam, a to zanim włączysz tych, którzy grają na konsoli, za pośrednictwem aplikacji Xbox na PC i gier w chmurze. 

Wszystkie produkty polecane przez Engadget są wybierane przez nasz zespół redakcyjny, niezależnie od naszej firmy macierzystej. Niektóre z naszych historii zawierają linki partnerskie. Jeśli kupisz coś za pośrednictwem jednego z tych linków, możemy zarobić prowizję partnerską.