Jak L. O. L. zaskakuje lalki dla dzieci w metaverse

Tymczasem marki dziecięce łapią moc metaverse, czyli wirtualnego świata, w którym tokeny i Produkty cyfrowe mają wartość. W zeszłym roku, Pinkfong, producent małego rekina. stworzył grafikę NFT na podstawie przeboju; Hasbro stworzył NFTs of Power Rangers; a Mattel stworzył avatary Barbie i Ken doll z markową odzieżą Balmain NFT. Na początku tego miesiąca Genius Brands, który prowadzi kanał Kartoon, serwis streamingowy, ogłosił uruchomienie Kidaverse, z planami na NFTs. W poniedziałek, Gucci ogłosił plan zaprojektowania 10 NFTs z Superplastic producent zabawek.

Koncepcje metaverse są łatwe dla dzieci, ” mają wrodzoną świadomość nagród. Z natury są świadomi zdobywania punktów za granie w gry. Wiedzą o możliwości kolekcjonowania ” – powiedział Jason Larian, wiceprezes ds. rozwoju produktów w MGA Entertainment. “I naprawdę, staramy się skupić na nich, kiedy otrzymujesz monetę MGA, można go używać do rzeczy cyfrowych i fizycznych … w naszym ekosystemie.”

Larian powiedział, że firma jest ostrożna w marketingu dla dzieci, zgodnie z Ustawą o ochronie prywatności dzieci w Internecie w USA i Ogólnym Rozporządzeniem o ochronie danych w UE.

Program nagród ma być nadzorowany przez rodziców, powiedział Larian. MGA planuje stworzyć narzędzie, które pozwala rodzicom nagradzać dzieci monetami mga za wypełnianie obowiązków i dobrych uczynków, powiedział Larian. Oczywiście rzeczywistość dzieci w mediach społecznościowych i grach oznacza, że czasami znajdują drogę do miejsc, których rodzice w pełni nie rozumieją. Larian powiedział, że przynajmniej ekosystem MGA jest kontrolowany.

Moneta MGA może być również swego rodzaju narzędziem pomagającym uczyć dzieci o finansach-dodał. “Co by było, gdyby dzieci mogły podejmować decyzje zakupowe, które rodzice akceptują i z którymi czują się komfortowo, ale robiąc rzeczy, które pomagają marce” – powiedział Larian.

Program monet MGA to sposób na zachęcenie dzieci do interakcji w przestrzeniach online, które rozwija Marka, i do łączenia się z mediami społecznościowymi, powiedział Larian. Program lojalnościowy stara się wykorzystać wszystkie obietnice tego, czym może być Internet nowej generacji. “Cokolwiek robisz, tak długo, jak jesteś interakcji z naszą marką, “Larian powiedział,” niezależnie od tego, czy kupujesz nasze produkty online lub interakcji z naszych mediów społecznościowych, rozpowszechniając nasz przekaz, będąc fanem, będziesz otrzymywać żetony.”

Sprout Social, platforma do zarządzania mediami społecznościowymi, odkryła, że jeśli chodzi o NFTs, marki dzieci są częścią rosnącej rozmowy na Twitterze. Twitter jest jednym z bardziej aktywnych miejsc, w których omawiane są zainteresowania metaverse. Sprout Social powiedział, że od stycznia na Twitterze było 190 000 wzmianek związanych z NFT. Jeśli chodzi o Marki Dla Dzieci i NFTs, odnotowano 6572 wzmianki. To niewielka część ogólnej rozmowy, ale omawiane są marki takie jak Lego, Mattel i Hasbro-powiedział Sprout Social.

Jednak sentyment wokół rozmów NFT dla dzieci był mniej pozytywny niż ogólna rozmowa, Sprout Social znaleziona w analizie wieku reklamowego. Ogólnie rzecz biorąc, rozmowa NFT na Twitterze była 84% pozytywna, 11% neutralna i 5% negatywna. Rozmowa dzieci NFT na Twitterze była 47% pozytywna, 48% neutralna i 5% negatywna, powiedział Sprout Social. Lego poprowadził rozmowę NFT dla marek dziecięcych, z 5587 wzmiankami od początku roku.

MGA Entertainment już wskoczyło do NFTs dając im na paczkach kart z niespodziankami L. O. L., które były w sklepach w zeszłym roku. Karty miały kody do wykupienia NFTs. Moneta MGA może ostatecznie wiązać się z przyszłymi promocjami NFT, jak powiedział Larian.

Marki dziecięce widzą potencjał metaverse, aby dodać nowy wymiar zabawie. Kiedy dziecko kupuje lalkę, na przykład, w świecie rzeczywistym, może być powiązana z cyfrowym awatarem, który mógłby grać w świecie wirtualnym, powiedział Larian. “To tworzy zupełnie inny poziom doświadczenia i życia z tym produktem.”

Subskrybuj Ad Age teraz, aby otrzymywać najnowsze wiadomości i analizy branżowe.