Dyrektor Generalny R / GA Sean Lyons: Przyjęcia świąteczne i metaverse

Sean Lyons został dyrektorem generalnym R / GA w 2019 roku, kiedy przejął go założyciel agencji, Bob Greenberg. Urodzony w Nowym Jorku Lyons pracuje w branży kreatywnej od ukończenia studiów z malarstwa i mediów elektronicznych w 1998 roku, w tym 12 lat na R/GA.

Jak wyglądają święta w Nowym Jorku?

Nowy Jork jest zajęty. Zakupy dla dzieci, linie są szalone i jest dużo aktywności, ale R / GA nie ma imprezy w tym roku, zrobimy kilka spotkań online. Jest kilka imprez, ale wszyscy są bardziej ostrożni i wszyscy robimy testy. Nasze biuro jest otwarte i obowiązkowe, ale można pracować w pełni zdalnie i mamy wiele osób, które to robią.

Jakie są Twoje priorytety na rok 2022?

Metaverse i edukowanie klientów wokół metaverse. Niektóre z nich to hype, ale jest zbudowany na serii trendów, które dzieją się od dawna: gry, rzeczywistość mieszana, krypto, łańcuch bloków, przejście do dużej aktywności w przestrzeni rozrywki i doświadczenia, a także wirtualne wydarzenia i doświadczenia. Ten zbieg kładzie duży nacisk na metawersum. Metaverse nie próbuje zastąpić doświadczenia osobistego, jest nową platformą doświadczenia, w sposób, w jaki Fotografia zaczęła się jako nowa platforma portretu, a film jako sposób na dokumentowanie sztuk scenicznych, ale każdy z nich rozwinął się jako własne medium.

Co będzie inne w przyszłym roku?

Nie wrócimy do tego, jak było i nie powinniśmy. Zmieniamy konfigurację naszej przestrzeni, aby nie mieć morza biurek: pojawią się nowe apartamenty do edycji, z niektórymi zaprojektowanymi tak, aby pomóc klientom w tworzeniu doświadczeń w metaverse; pokoje sesyjne, w których możesz pracować nad klientem przez pewien czas; i wiele mniejszych pokoi do fotografowania. Będzie to środowisko bardziej sprzyjające współpracy z dużą ilością stołów stojących, ale będą też ciche pomieszczenia do pracy i sale konferencyjne.

Ile pracujesz z szerszą siecią IPG?

IPG ogromnie wspiera marki agencji, nie starają się formować cię w model “team x”, ponieważ talent chce dołączyć do agencji, a agencje są tam, gdzie żyje kultura. Współpracujemy z wieloma agencjami wewnątrz i na zewnątrz IPG; klienci oczekują od nas współpracy i tak zaczęła się R/GA — w produkcji filmowej — gdzie tworzysz jeden kawałek szerszej wizji reżysera, więc jesteśmy przyzwyczajeni do pracy z innymi w celu osiągnięcia jednego celu.

Jak kształtuje się międzynarodowa sieć R/GA?

To pierwszy rok, w którym mamy więcej pracy poza USA niż wewnątrz. Pandemia zbliżyła sieć do siebie, a ilość pracy w dwóch lub więcej biurach wzrosła dramatycznie, ponieważ byliśmy bardziej połączeni globalnie. To pochodzi od klientów takich jak Nike, którzy chcą zróżnicowanego globalnego zespołu w swojej działalności, a także od nas-kiedy mamy spotkanie liderów sieci, wszyscy jesteśmy w tym samym rozmiarze Pudełka na ekranie, a to jest bardzo demokratyczne.