Reklamy roku.
Burberry “Open Spaces” Megaforce
Na drugi rok Burrberry stworzył najlepsze dzieło. Odważny i surrealistyczny, inspirujący od góry do dołu-reżyseria, dop, choreografia, muzyka, styliści – wszystko. W czasach, gdy formuła jest wszędzie, wyróżnia się zarówno surowym ostrzeżeniem (żadna agencja nie była zaangażowana), jak i oszałamiającym przykładem, że pomysł i wykonanie mogą mieć większe znaczenie niż cokolwiek innego.
Hsbc “błędne koło” Wunderman Thompson
Myślę, że stoi to head & shoulders ponad reklamą opartą na pojazdach, do której jesteśmy przyzwyczajeni od HSBC. W klimacie lat 70. “Dogville” spotyka się z dramatem-dokumentem. Uwielbiam Christophera Sabogalsa (DOP) i reżyserię Siri Bunford. Jest prawie idealny.
Balenciaga”Simpsonowie”
Balenciaga stworzyła własną kulturę z tym charakterystycznym skrzyżowaniem kreatywności i subkultury. Historia jego powstania jest imponująca – a także szczegóły-przeczytaj artykuł NYT. Cudowny szczegół i ta linijka … w dniu urodzin dostaje dziwnego smutku tylko dlatego, że oddala się od marzeń i zbliża do śmierci.’Wow.
Anthony Burill” You&me and Me&you ” Public artwork, Leeds
Mimo, że jego praca od dawna mówi “najwięcej z najmniej”. Zaczęło się to wydawać pastiszem samym w sobie. Jak czarne obramowane drzwi dwuskrzydłowe lub parkiet. A potem to … BANG! Jest oszałamiająco piękny, terminowy, prosty i poruszający. Stał się “plakatem”, którego wszyscy potrzebowaliśmy bardziej niż jakikolwiek inny. (I kupiłem jeden.)
Czarne życie ma znaczenie “Drodzy biali rodzice” braci brooklyńskich
To, co zapamiętuje ten projekt, to to, jak siła zarobionej reklamy wpłynęła na pozytywną zmianę kulturową. W czasie zmian sejsmicznych i w odpowiedzi na śmierć George ‘ a Floyda stworzyliśmy kampanię, która napędzała globalny ruch, aby zachęcić białych rodziców do rozmawiania ze swoimi dziećmi o rasizmie wcześnie i często – robiąc pierwszy krok do wychowania pokolenia antyrasistowskiego.
Simon Poett dołączył do Brooklyn Brothers jako executive creative director w 2018 roku. Wcześniej był dyrektorem kreatywnym w adam & eveDDB, a także pracował w Tribal Worldwide i Iris Worldwide.